Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
  • United States of America
Rank Mortal
Posts1315
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
09/06/2007 10:01 PM EST
@MKF
I think all of PWR have tight sigs, best sigs klan wise.
Veteran@MortalKombatOnline.com
Moderator@MortalKombatUnited.com
  • United States of America
Rank Mortal
Posts2498
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
09/06/2007 11:26 PM EST
mkflegend Wrote:
Yeah man, I agree. This would be a great idea krazie. I hope this does get stickied.


thanx man i apreciate the support .
www.TestYourMight.com
  • United States of America
Rank Mortal
Posts20552
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
09/07/2007 01:56 PM EST
Anytime dude.
  • Canada
Rank Mortal
Posts989
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
09/11/2007 04:39 PM EST
G_gamer07 Wrote:
Kinda like he was back in MKDA.


lol

hehe!


btw

Quest2be1 Wrote:
@MKF
I think all of PWR have tight sigs, best sigs klan wise.


hey thank you very much!! smile

peace!
  • Canada
Rank Mortal
Posts989
Likes0 received
0 given
  • Canada
Rank Mortal
Posts3604
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
09/25/2007 07:37 AM EST
Good shit Wiido! I've just finished watching your fights with G_Roy. Some great utilization on core elements by both of you. Great to watch!

I'll try and watch the rest later. Thanks for sharing!

Trax
"The only way to get all you want is to risk all that you've got!" - Trax
ТраÑ... Ð ̧с а труÐμ СаÐ1⁄4ураР̧
  • United States of America
Rank Mortal
Posts2498
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
09/26/2007 05:46 PM EST
nice fights wiido . dont forgett to post them on the ps2 video vault wink
www.TestYourMight.com
  • Canada
Rank Mortal
Posts989
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
09/26/2007 06:24 PM EST
hehe thanks guys!!

I will post more fights soon!!

ps: yes bone why your thread are not sticked?? lol

peace!
  • United States of America
Rank Mortal
Posts20552
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
09/26/2007 08:56 PM EST
Yeah, probably because this forum is near to dead ^^ but I agree totally, if combo threads can be stickied, so should matches IMO.
  • Canada
Rank Mortal
Posts852
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
09/30/2007 11:56 PM EST
Play Wit Respect -------------- Play Wit Reg -------------------- Play Wit Rage
  • United States of America
Rank Mortal
Posts1972
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
10/14/2007 08:55 PM EST
http://youtube.com/watch?v=pIDjaz96olI

^this is something you would not see in MKA or MKD
  • Bolivia, Plurinational State of
Rank Mortal
Posts235
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
10/16/2007 08:51 PM EST

Sup ppl from XBL!!! :D
Nice to see this thread here Bone good shit man!!wink

peace!




Play With Respect--------------Play With Reg------------------Play With Rage
  • United States of America
Rank Mortal
Posts20552
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
10/16/2007 10:14 PM EST
Nice vids guys, good stuff.
  • United States of America
Rank Mortal
Posts1972
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
10/17/2007 08:16 PM EST
Here is a combo vid of a game you probably would not expect to have 100% combos

http://youtube.com/watch?v=TI-OoTD57YI

and even MORE unexpected...

http://youtube.com/watch?v=2Bp4-_3DIPo

^its hard to believe that game would even have combos but there is...
  • United States of America
Rank Mortal
Posts20552
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
10/17/2007 10:26 PM EST
Iori9 Wrote:
Here is a combo vid of a game you probably would not expect to have 100% combos

http://youtube.com/watch?v=TI-OoTD57YI

and even MORE unexpected...

http://youtube.com/watch?v=2Bp4-_3DIPo

^its hard to believe that game would even have combos but there is...



Nice combos man.
  • United States of America
Rank Mortal
Posts2498
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
10/17/2007 10:57 PM EST
http://www.youtube.com/watch?v=WUdjKCXaDYQ&mode;=related&search;=

as i sayd on the ps2 video vault . this is just sad lol

his first move was B1 lol lol lol
www.TestYourMight.com
  • United States of America
Rank Mortal
Posts20552
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
10/18/2007 04:47 PM EST
Nice man, your thread finally got stickied. Congrats dude, now we have a vid threadsmile
  • United States of America
Rank Mortal
Posts1972
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
10/18/2007 09:24 PM EST
I find that threads that are sticked have a lot less activity.
  • United States of America
Rank Mortal
Posts2498
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
10/19/2007 02:06 AM EST
thanks mkf , it was about time .


btw


the reason they have less activity . . . well . . . . . gamertags , pullers thread ? there just isnt good sticky threads besides the ggs thread .
www.TestYourMight.com
  • United States of America
Rank Mortal
Posts2498
Likes0 received
0 given
  • United States of America
Rank Mortal
Posts20552
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
12/14/2007 07:33 PM EST
krayziebonethug Wrote:
thanks mkf , it was about time .


btw


the reason they have less activity . . . well . . . . . gamertags , pullers thread ? there just isnt good sticky threads besides the ggs thread .



Yeah man I hear ya dude.

Cool vids update wow, lots of vids!wow


Yeah, sadly this game has no comp anymore...but I'll check these out none the lesssmile
  • United States of America
Rank Mortal
Posts1284
Likes0 received
0 given
RE: Bone Tv (Video Vault) XBOXLIVE
08/03/2008 10:06 PM EST